Máte chvíli čas?
Snažíme se Key4You zlepšovat a moc by nám pomohlo, kdybyste nám vyplnili krátký dotazník. Děkujeme!
Vyplnit dotazník


FAQ - Často kladené dotazy


Máte-li otázky ohledně našeho obchodu, nebo jste narazili na termín, se kterým jste se dosud nesetkali, mrkněte na naše FAQ, tedy často kladené dotazy. Zde najdete všechny důležité informace o našem obchodu pohromadě a také slovník pojmů ze světa her.

Pokud přesto máte jakékoliv doplňující otázky, neváhejte se obrátit na náš personál na chatu, emailu či telefonu. Jsme vám k dispozici zcela zdarma!.

1
Je to original?
Ano, všechny produkty jsou nakupovány z oficiální distribuce a ve většině případů jsou určeny pro digitální platformy jako je Steam, Origin, Uplay, Battle.net a jiné. Tyto platformy jsou provozovány přímo výrobcem, v případě nelegálních produktů byste neměli možnost tento produkt aktivovat/ověřit u výrobce/vydavatele hry natož ji z této strany nainstalovat.

2
Mohu hru instalovat/hrát na Více PC?
Samozřejmě, produkt můžete instalovat opakovaně, stejně tak jako z fyzického media. Hraní je možné jen na jednom PC současně, pokud tedy produkt chcete hrát současně na více PC, je třeba zakoupit odpovídající počet CD-Klíčů/licencí.

3
Jak opětovně nainstaluji produkt?
Produkt aktivujete vždy na svůj uživatelský účet přímo u výrobce/vydavatele hry, tedy opětovná instalace se provádí pomocí přihlášení na svůj profil, kde máte hru aktivní.

4
Jak to, že máte takto příznivé ceny?
Naším hlavním portfoliem je Velkoobchod v této oblasti, tedy produkty nakupujeme ve velkém počtu a tím je možno získat slevu, zároveň díky digitální distribuci a moderním technologiím umíme pracovat s nižšími provozními náklady a toto promítnout do naší marže. Právě díky tomuto jsme schopni nabídnout výrazné slevy oproti běžným cenám.

5
Jak mohu platit?
Všechny platební metody naleznete v sekci „Co je co?“.

6
Jaké jsou možnosti doručení?
Všechny produkty jsou doručovány elektronicky, tedy po vyřízení Vaší objednávky je najdete ve Vašem profilu v historii objednávek.

7
Jak produkt aktivuji?
Produkty jsou aktivovány pomocí Steamu a jiných platforem, jak je vždy uvedeno v popisu produktu. Jednoduchý návod vždy najdete přiložený u Vašeho produktu.

8
Je uvedená cena konečná?
Neúčtujeme poplatky za doručení. Některé platební metody mohou mít poplatek jako např. SMS platby, je to však vždy u volby platební metody uvedeno.

9
Jaká je doba doručení?
Toto je závislé na tom, zda je produkt přímo na skladě e-shopu, popřípadě na externím skladě, tyto ikony vždy najdete v popisu předmětu. Podrobnější vysvětlení všech ikon u předmětů najdete v sekci „Co je co?“. Popřípadě po kliknutí na danou ikonu.

10
Co znamenají jednotlivé ikony v popisu předmětu?
Jednotlivé ikony jsou vysvětleny v sekci „Co je co?“.

11
Jak mohu získat hru zdarma?
10 dní po uskutečnění nákupu Vám server Heureka.cz zašle formulář pro vyplnění dotazníku ohledně spokojenosti s nákupem na našem obchodě. V případě, že ho vyplníte (a to včetně textového hodnocení) tak Vám obratem v horizontu max. 1 týdne zašleme na Vaši e-mailovou adresu, pod kterou jste u nás zaregistrovaný a ze které proběhla objednávka, Náhodný Steam klíč jako poděkování za nákup a za to, že jste věnoval čas hodnocení našeho obchodu.

Tyto dotazníky server Heureka.cz zasílá každému nakupujícímu na našem obchodě maximálně 1x za 180 dní, berte tedy toto v potaz, že hodnocení můžete vyplnit jen cca 2x ročně. Tato limitace není z naší strany, ale ze strany Heureka.cz a my ji nijak nemůžeme ovlivnit.

Zaslání náhodného Steam klíče není vázáno na kladné hodnocení, naopak, rádi uslyšíme i konstruktivní kritiku a připomínky, neboť nám jde v prvé řadě o to neustále vše na Key4You zlepšovat ke spokojenosti Vás, našich zákazníků.

Takto získané náhodné Steam klíče není možné vrátit nebo vyměnit za jiný produkt.

Zpět na eshop



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Cookies